Sve o umrežavanju
Miele aplikacija Strana 1 od 2
Zahvaljujući ovoj aplikaciji, ne samo da možete jednostavno da nadgledate svoje uređaje putem svog pametnog telefona ili tableta, već možete i da upravljate njima, čak i da naručite po potrebi dodatnu opremu i deterdžente za mašine za pranje veša ili sudova direktno iz Miele e-shop-a.Za koje sisteme je dostupna Miele aplikacija?Miele aplikacija je dostupna za operativne sisteme iOS (od verzije 8.0) i Android (od verzije 4.2).Šta mi je potrebno za korišćenje aplikacije Miele?Potreban vam je pametni telefon ili tablet, WLAN mreža i internet konekcija. Ukoliko želite da koristite Miele aplikaciju dok ste u pokretu, potreban vam je i pristup mobilnom internetu.Koja podešavanja treba da koristim za primanje obaveštenja?Kada prvi put aktivirate aplikaciju, dobićete pitanje da li treba da se aktivira funkcija obaveštenja. Može se ponovo deaktivirati u aplikaciji za svaki uređaj posebno.Koliko često ću primati obaveštenja?Obaveštenje će biti poslato svaki put kada koristite uređaj. Pored obaveštenja da, na primer, treba urediti raspored tabova, dobijaćete i obaveštenja o kvarovima i o završetku programa. Ako želite, ova funkcija može da se deaktivira.Da li obaveštenja mogu da primam i putem e-pošte ili SMS-a?Ne, e-pošta i SMS nisu podržani.
Miele aplikacija Strana 2 od 2
Zašto je potrebno da aktiviram funkciju MobileControl na uređaju pre nego što mogu da upravljam uređajem preko aplikacije?Ovo je dodatna bezbednosna mera. Ona obaveštava kupca da uređaj može da se pokrene, na primer, i daljinskim putem.Da li više ljudi može da koristi aplikaciju u isto vreme?Da, svaka osoba mora da instalira Miele aplikaciju i da se registruje sa istim korisničkim nalogom.Da li u aplikaciji mogu da registrujem više uređaja iste vrste?Da. Možete i da preimenujete uređaje ukoliko želite da ih razlikujete.Šta se dešava ako promenim mobilni telefon? Da li ponovo moram da prođem kroz ceo proces registracije?Ne, treba samo da se prijavite na svoj korisnički nalog na vašem novom telefonu.Da li Miele aplikaciju mogu da koristim sa XGW 3000 i ZigBee uređajima?XGW 3000 je kompatibilan sa Miele aplikacijom.Da li Miele aplikaciju mogu da koristim i sa XGW 2000 i PowerLine uređajima?Ovo za sada nije podržano.
WiFiConn@ct
Funkcija WiFiConn@ct omogućava laku integraciju Miele uređaja u lokalnu WLAN mrežu – bez ikakvih dodatnih komponenata. Kako da povežem svoj uređaj na svoju mrežu? Svoj uređaj možete registrovati korišćenjem Miele aplikacije. Kako da registrujem svoj Miele uređaj u WLAN mreži preko WPS-a? Da biste to uradili, potreban vam je WLAN ruter koji podržava WPS. Miele aplikacija podržava ovaj proces (link do kratkog uputstva). Kako mogu da odredim da li je moja WLAN mreža dostupna na mestu instalacije uređaja? Proverite jačinu WLAN signala na vašem pametnom telefonu ili tabletu. Koji je domet WLAN modula? WLAN domet zavisi od uslova u zgradi. Šta da radim ako WLAN signal ne doseže do mesta na kome je instaliran moj Miele uređaj? U ovom slučaju preporučujemo standardni WLAN repetitor, npr. Devolo, za proširenje dometa WLAN mreže.
SuperVision / Con@ctivity 2.0
Zahvaljujući funkciji SuperVision trenutni status i indikator preostalog vremena vaših ostalih uređaja se može prikazati na, recimo, vašoj rerni. Con@ctivity obezbeđuje savršenu koordinaciju između aspiratora i ploče za kuvanje i tako garantuje savršene rezultate.Već posedujem Miele uređaje i koristim SuperVision sa sistemom ZigBee. Da li mogu da dodam uređaj sa tehnologijom WiFiConnect?Biće vam potreban mrežni prolaz XGW 3000 za povezivanje vašeg ZigBee sistema sa WiFiConnect uređajima.Da li je Con@ctivity dostupan i sa WiFiConnect?Ne, ne u ovom trenutku.Da li mogu da povežem svoj Con@ctivity sistem sa Miele aplikacijom?U kombinaciji sa mrežnim prolazom XGW 3000, sistem Con@ctivity se može povezati sa Miele aplikacijom. Miele@home (opšte)Da li mogu da koristim svoj stari XGW 3000 i nove WiFiConnect uređaje sa Miele aplikacijom?Da, Miele aplikacija može da radi istovremeno sa mrežnim prolazom XGW 3000 i WiFiConnect uređajima.
Integracija u kućnu mrežu
Koje opcije postoje za kućno umrežavanje?Drugi sistemi za kućno umrežavanje mogu da pristupe informacijama o Miele uređajima preko sistema Miele@home mrežnog prolaza XGW 3000. Trenutno su dostupna rešenja iz nekoliko kompanija, kao što su Busch-Jaeger, Gira ili SMA.Da li je i dalje moguća integracija u kućnu mrežu?Da, mrežni prolaz XGW 3000 će WiFiConnect uređaje takođe učiniti dostupnim preko kućnog interfejsa sabirnica 1.0.
QIVICON*
Da li aplikacija Miele@mobile radi sa sistemom QIVICON-home base?Ne, ne u ovom trenutku.
Korisnički nalog Strana 1 od 2
Kako da kreiram korisnički nalog?Možete da kreirate korisnički nalog putem Miele aplikacije ili hier putem veb-sajta Miele.Šta treba da preduzmem ako se selim?Samo promenite adresu u korisničkom nalogu tako da se poručeni proizvodi isporuče na tačnu adresu. To možete učiniti na veb-sajtu kompanije Miele u odeljku „Moj nalog“ ili u Miele aplikaciji pod „Postavke“ - „Postavke naloga“. Možete da promenite adresu u iOS verziji aplikacije. Ova funkcija će uskoro biti dostupna za Android verziju.
Korisnički klub*
Kako da registrujem svoj uređaj za My Miele klub korisnika?Kada registrujete uređaj pomoću Miele aplikacije možete nastaviti s registracijom uređaja u MyMiele klubu preko Miele aplikacije pod „Postavke“ - „Registruj Miele uređaj“. Alternativno, možete registrovati uređaj u myMiele klubu na veb-sajtu kompanije Miele u delu „Moji uređaji“ korišćenjem serijskog broja.myMiele nudi sledeće prednosti kada registrujete svoje Miele uređaje:1. Trenutno smanjenje do 3% na porudžbine pribora i potrošnog materijala od Miele e-shop-a2. Mogućnost za pregled svih pogodnih pribora za vaše Miele uređaje3. Pristup uputstvima za upotrebu vaših Miele uređaja4. Mogućnost za pregled svih vaših porudžbina5. Pristup vašim pretplatama6. Redovno ažuriranje informacija o novim proizvodima i specijalnim ponudama7. Korisnički tehnički servis tokom 48 sati (samo od ponedeljka do petka, izuzev državnih praznika)
Zahtevi WiFu rutera
Koji su zahtevi za moj WLAN ruter?Miele koristi WLAN standarde IEEE 802.11 b/g, što znači da naše uređaje možete da povežete sa svim uobičajenim WLAN ruterima. Podržavamo konfigurisanje pomoću dugmeta WPS, tako da lako možete da povežete svoj uređaj sa ruterom. Uputstva za upotrebu vašeg WLAN rutera će sadržati informacije o podršci za konfigurisanje WPS dugmeta i aktiviranju.Postarajte se da koristite bezbedni metod enkripcije na vašoj WLAN vezi.Preporučujemo korišćenje sigurne WPA2 enkripcije sa dugačkom, nasumično generisanom lozinkom, dužine od 8 do 32 znaka.
Zaštita podataka
Kako obezbeđujete bezbednost mojih podataka?Bezbednost vaših podataka je naš najveći prioritet. Za to koristimo transport layer security (TLS) protokol, metod enkripcije koji se koristi u elektronskom bankarstvu, u kombinaciji sa sertifikatima bezbednosti za prenos vaših podataka preko interneta. Redovno pregledamo naše metode šifrovanja sa eksternim stručnjacima za bezbednost.Korišćenje Miele aplikacije i upravljanje umreženim kućnim uređajima je moguće samo sa vašim ličnim korisničkim nalogom. Ovaj nalog je zaštićen vašom ličnom lozinkom. To sprečava druge da pristupe vašim kućnim uređajima.Softver koji koristi modul za komunikaciju u vašem uređaju se redovno ažurira da bi se obezbedila kompatibilnost s najnovijim bezbednosnim standardima. Ovo se takođe vrši korišćenjem TLS-a.Da li moj Miele uređaj sa omogućenim umrežavanjem automatski šalje podatke?Ne. Podaci se šalju samo ako odlučite da koristite funkciju umrežavanja vašeg Miele uređaja, aktivirate funkciju na uređaju i registrujete uređaj preko aplikacije Miele.
Čuvanje podataka
Koji podaci se čuvaju?Čuvaju se samo podaci koji su neophodni za pravilno funkcionisanje aplikacije Miele. To su korisnički nalog, informacije o uređaju (na primer, serijski broj i model) i informacije o aplikaciji Miele. Informacije o aplikaciji su potrebne za primanje push obaveštenja. Za više informacija pogledajte izjavu o zaštiti podataka za Miele aplikaciju. Ona se može naći u Miele aplikaciji u okviru „Podešavanja“.Gde se čuvaju podaci?Vaši podaci se bezbedno čuvaju u Miele Data Centru u Giterslou (Gütersloh) (Nemačka) i u dodatnom, sertifikovanom spoljnom Data Centru u Nemačkoj (ISO 27001, ISO 22301 i ITILv3 sertifikati).
Korisnički nalog Strana 2 od 2
Šta da radim ako prodam ili poklonim svoj uređaj?Obrišite uređaj iz svog Miele korisničkog naloga i iz Miele aplikacije i vratite svoja podešavanja aparata na fabrička podešavanja. Podešavanja Wi-Fi modula (ako je dostupno) moraju zasebno da se resetuju (podešavanja Wi-Fi modula uključuju naziv Wi-Fi mreže i lozinku, na primer).Kako da izbrišem svoj korisnički nalog?Da biste izbrisali korisnički nalog, obratite se Miele korisničkoj službi za kućne uređaje besplatnim pozivom linije za pomoć na broj 0800 22 44 666 ili putem ovog Link
Zavisi od tržišta Slike kao primeri koji prikazuju korist od proizvoda
Podložno tehničkim izmenama; ne prihvata se nikakva odgovornost za tačnost navedenih informacija!