Istorija kompanije Miele
Istorija kompanije Miele od 1899. godine do danas
-
1899-1909.
-
1899.
Carl Miele (levo) i Reinhard Zinkann potisali su ugovor u junu 1899. godine u cilju osnivanja Miele & Cie., fabrike za proizvodnju separatora za kajmak, do 1. jula 1899. godine.
Mlada kompanija, smeštena u staroj pilani i mlinu za kukuruz u gradiću Herzebrock blizu Gütersloh-a, počela je sa proizvodnjom separatora za kajmak uz radnu snagu od jedanaest zaposlenih.
-
1900.
Meteor bućkalica za puter dodata je u ponudu u drugoj godini i smanjila je svakodnevni rad na farmama, posebno za žene farmera.
-
1903.
Mašina za pranje veša Model A sa mešalicom podignutom na poklopac u velikoj meri olakšava rad. Mešalica ima malu težinu, što olakšava kretanje i mnogo je lakše pokretati nego običnu polugu.
-
-
Godine posle 1910.
-
1910.
Prva Miele mašina za pranje veša sa sopstvenim električnim motorom bila je dostupna 1910. godine. Isti motor je takođe pokretao centrifugu. Poluga za odvajanje je omogućavala da se centrifuga odvoji od pogonskog mehanizma.
-
1912.
Ohrabreni velikim uspehom koji su do tada postigli, očevi osnivači su se upustili u proizvodnju automobila. Između 1912. i 1914. godine, isporučili su ukupno 143 automobila po ceni između 5100 i 7900 maraka. Usled velikog potrebnog ulaganja kapitala za ovu proizvodnu granu, proizvodnja automobila je uskoro obustavljena.
-
1914.
Kompanija Miele je predstavila svoju prvu mašinu za pranje veša na vodeni pogon (No. 40) čak pre prvog svetskog rata. U to vreme je voda bila znatno jeftinija od struje, a mogla se posle sakupiti i koristiti za druge namene (na primer za ispiranje).
Treći potpuno novi model bila je mašina za veš sa ugrađenim elektromotorom koja se može priključiti u utičnicu u kući. Ovo je bila legendarna Miele – mašina za pranje veša broj 50.
-
1915.
Kao posledica potrebe tokom rata, kompanija Miele je dodala ručna kolica u svoj proizvodni program. Ovaj proizvod je postigao takav uspeh da je nastavio da se proizvodi sve do kasnih pedesetih.
-
1916.
Kompanija Miele je bila toliko sigurna u kvalitet svojih proizvoda da je čak i to vreme na zahtev izdavala 10-godišnju garanciju.
-
-
Godine posle 1920.
-
1920.
Muža je već postala veoma mehanizovana. Male mlekare koje se sastoje od dva do tri komada opreme, vrše preradu mleka sve do pravljenja putera uz pomoć jednog motora.
-
1921.
U potrazi za samostalnim prisustvom na tržištu, kompanija Miele usmerava svoje reklamne napore u predstavljanje jasnog profila robne marke sa lako razumljivim informacijama.
-
1923.
Miele mašina za pranje veša No. 50 sa direktnim pogonom na električni motor je značajno poboljšanje i ubrzo dovodi do toga da većina mašina za pranje veša postaje opremljena cedilima.
-
1924.
Do toga konačno dolazi 1924. godine: Proširena Miele fabrika u Bielefeldu počinje dugo očekivanu proizvodnju bicikala.
-
1925.
Kompanija Miele je 1925. godine napravila prve mašine za pranje veša sa pogonom na ugalj i gas. Pošto su imale veliki kapacitet, ove mašine su projektovane za prostorije za pranje veša u hotelima, restoranima, bolnicama, itd. Takođe, počinje isporuka velikih rotacionih mašina za sušenje veša.
-
-
Godine posle 1930.
-
1930.
Miele mašina za pranje u buretu stupa na scenu 1930. godine, oponašajući drevni princip pranja: provlačenje rublja napred-nazad kroz tekuću vodu i lupanje rublja rukama. Rad tako velike mašine zahteva primenu električnog motora.
-
1931.
Nakon vakumske posude, Miele predstavlja svoj prvi usisivač u „obliku torpeda“ sa Modelom L, dizajnom koji je i danas uobičajen. Nove karateristike, osim oblika, obuhvataju nastavak za pažljivo čišćenje tepiha, gumene odbojnike i kućište od bakelita.
-
1932.
Bicikli su opremljeni motorom. Posebno lekarima, šumarima, sveštenicima i poštarima u seoskim oblastima, koji mnogo putuju, Miele motorizovan bicikl predstavlja korisno olakšanje.
-
1935.
Prodaja usisivača sada dostiže značajne razmere. Novi, napredni modeli, jednostavno funkcionisanje i atraktivne cene, uz intenzivno reklamiranje, doveli su do brzog porasta prodaje.
-
1936.
Proizvodnja bicikala se takođe nastavlja ubrzanim tempom. Široka ponuda modela, od laganih dečjih bicikala do teških bicikala za prevoženje prtljaga, nudi pravo rešenje za svakoga.
-
-
Godine posle 1940.
-
1940.
Proizvodnja uređaja za domaćinstvo je morala da bude drastično smanjena tokom ratnih godina. Samo oko 22.000 mašina za pranje veša - uključujući oko 10.000 modela No. 55 - moglo je da se proizvede 1940. godine.
-
1941.
Važan proizvod u svoje vreme bio je Miele bicikl za „industrijsku primenu“ - bicikl koji je mogao „da podnese najveće moguće habanje i grubo rukovanje“.
-
1943.
Nemačkoj industriji hrane hitno su bili potrebni štednjaci i šporeti i kompanija Miele je nastavila sa njihovom proizvodnjom.
-
1946.
Ponovo se štampaju prve reklamne brošure.
-
1947.
Mašina za pranje veša No. 122 KVJ je novo dostignuće sa mešalicom koja je podignuta na poklopac i galvanizovanom čeličnom kadom. Pokriveni pogonski mehanizam čak sadrži kuglične ležajeve.
-
1949.
Skromno je proslavljena 50. godišnjica kompanije Miele. Umesto velike proslave, svi zaposleni su primili pozamašan poklon u novcu, sve Miele penzije su povećane za 20%, a znatan iznos je uplaćen u dobrotvorni fond kompanije.
-
-
Godine posle 1950.
-
1952.
Pedesetih godina, mašine za pranje veša napuštaju pomoćne prostorije ili suterene i osvajaju stanove. S tim zajedno ide i promena oblika - one postaju pravougaone. Evo šta reklama kaže o mašini za pranje veša No.75s: Elegantna, dekorativna spoljašnjost koja privlači poglede u svakoj kuhinji ili kupatilu.
-
1953.
Mašina za pranje veša sa punjenjem spreda No. 307 je jedna od prvih koja ima „vrata u obliku brodskog okna“. Prvi put se mašina puni spreda. Mašina za pranje veša ima novi izgled. To je znak početka automatizacije staranja o vešu.
-
1954.
Proizvodnja dvotočkaša doživljava svoj vrhunac sredinom pedesetih godina. Mopedi, motorizovani bicikli i motocikli proizvode se u sve većim količinama. Miele marketing podržava ovaj trend brošurama sa iscrpnim informacijama.
-
1955.
President S, novi Miele usisivač, uzima u obzir rastući trend postavljanja sve više tepiha u domaćinstvima. Osim modernog plastičnog kućišta, ovaj usisivač ima i novi trostruki nastavak. Zahvaljujući hvataču vlakana i podesivoj čekinjastoj traci, pogodan je za upotrebu na svakoj podnoj površini.
-
1957.
„Mama to radi sa Miele“ - novi slogan koji kompanija Miele koristi krajem pedesetih godina kako bi povećala reklamiranje usisivača. Rezultat je spektakularan: Svake godine se proda više od 100.000 usisivača.
-
1958.
Miele otvara novo poglavlje u istoriji staranja o vešu 1958. godine. Prva električna mašina za sušenje veša za domaćinstva napušta fabriku.
-
-
Godine posle 1960.
-
1960.
Polako prestaje proizvodnja dvotočkaša.
Miele moped K 52/2 Sport je poslednji proizvod iz ove proizvodne linije. Ovaj moped ima 47 ccm Fichtel & Sachs-Motor sa pokretačem pedala i opremljen je sa tri stepena prenosa kao standardnom karakteristikom. -
1961.
Ilustracija u reklamnoj kampanji za Miele usisivače.
Miele traži svoj put na bolnička tržišta sa specijalnim mašinama za pranje. Prvi model se zove G 15 OP Special za čišćenje hirurških instrumenata.
-
1963.
Nova mašina za pranje sudova, Miele G 45, lansirana je na tržište 1963. godine. Njene izuzetne karakteristike su: Povećan kapacitet (mesto za standardni komplet za ručavanje od 12 komada), može biti podgradna zahvaljujući standardnim kuhinjskim dimenzijama, kabinet za pranje od inoksa, dozator deterdženta.
-
1965.
Veoma obiman proizvodni program kompanije Miele se 1965/66.godine reklamira svuda putem regionalnih reklamnih kampanja velikih razmera. Za promociju „Glückspilz“ [imate sreće] mora se odgovoriti na pitanja o raznim uređajima.
-
-
Godine posle 1970.
-
1970.
Novoizgrađeno centralno skladište rezervnih delova primenjuje novu tehnologiju skladištenja u velikim okvirima. Oko 35.000 skladišta sa približno 50.000 rezervnih delova se kontroliše putem računara i puni automatski putem 18 uslužnih vozila.
-
1971.
Usisivači su dobili doterane modele S 180, S 200 i S 204. Velika usisna moć od 1000 W, kao i elektronska kontrola usisne snage su najistaknutije karekteristike modela S 204 koji je ovde prikazan.
-
1974.
Nova generacija ugradnog asortimana ulazi na tržište zajedno sa novom generacijom kuhinja iz Miele fabrike u Warendorfu. Prvi put je konstruisanje uređaja precizno usklađeno sa kuhinjskim nameštajem, a njihov dizajn takođe izvrsno dopunjava Miele kuhinju.
-
1975.
Proizvodnja kuhinja u novoj fabrici u Warendorfu je dostigla pun tempo. Nove prednje strane ormarića od punog hrasta, obojene različitim bojama, predstavljaju veliku atrakciju. Ali su takođe popularne i prednje strane od laminata u modernim bojama.
-
1977.
Počinje era mikrotalasnih rerni. Prvi ovakav proizvod kompanije Miele, model M 690, prvobitno je samostojeća jedinica koja svugde može da pronađe svoje mesto zahvaljujući svojim malim dimenzijama. Kasnije je ovaj uređaj takođe ponuđen kao ugradna opcija.
-
-
Godine posle 1980.
-
1981.
Na tržištu se 1981. godine pojavljuje nova generacija kompjuterizovanih mašina za pranje veša i mašina za sušenje veša. Važne pogodnosti ove nove Miele klase proizvoda su: kapacitet punjenja povećan na 5 kg, veća brzina centrifuge i veća zaštita životne sredine zahvaljujući programima za štednju energije.
Uvodi se novi stil reklamiranja Miele proizvoda: reklamni dijalog.
-
1982.
Novi valjci za peglanje sa kontrolom brzine valjka predstavljeni su 1982. godine sa modelom B 864 E.
-
1987.
Novi Miele muzej otvoren je 1987. godine. Kao najstariji proizvođač mašina za pranje veša u Saveznoj Republici Nemačkoj, kompanija Miele time daje, između ostalog, lekciju iz istorije o razvoju mašina za pranje veša koja je jedinstvena u celom svetu.
„Vrhunsko pranje sudova“ je moto koji koristi kompanija Miele da bi plasirala na tržište svoju prvu mašinu za pranje sudova sa fiokom za pribor za jelo. Pribor za jelo se pere temeljno i blago na trećem nivou iznad dve korpe za posuđe.
-
1989.
Novi ugradni asortimani i rerne sa integrisanom mikrotalasnom rernom se sada isporučuju iz nove fabrike u Oeldeu.
-
-
Godine posle 1990.
-
1993.
Potpuno automatizovan distribucioni centar otvoren je u fabrici u Güterslohu. Ova nova karika u lancu protoka materijala, sa svojim računarski upravljanim sistemom skladištenja za oko 100.000 uređaja za domaćinstvo, obezbeđuje ciljanu i efikasnu isporuku robe.
Sada kuvanje prelazi u brzu traku. Indukcione ploče za kuvanje stvaraju toplotu direktno u tiganju brzinom munje, što omogućava kraće vreme kuvanja i optimalnu regulaciju.
-
1994.
Kompanija Miele je takođe načinila veliki korak rda bi zadovoljila potrebe svojih mušterija, kada je započela proizvodnju ugradnih kuhinja. Sve mušterije su sada mogle da izaberu boju svojih kuhinja iz široke palete RAL boja. Mušterije su mogle da naruče kuhinje baš u boji koju su želeli.
-
1996.
Vraća se legendarni Miele automobil. Nakon traženja odgovarajuće lokacije po celom svetu, jedan od prvih Miele automobila, napravljen 1912. godine, nalazi svoj mesto u Norveškoj. Nakon mašinskog remonta, ovaj automobil je danas ponos i dika novog Miele muzeja.
„Usavršavanje“ je moderna reč kada se radi o novim Miele automatskim mašinama za pranje veša. Elektronsko upravljanje je osmišljeno tako da programi mogu da se podese da bi ispratili promene u tkaninama, deterdžentima ili modi čak i godinama nakon kupovine mašine.
-
-
Godine posle 2000.
-
2001.
Miele mašina za pranje veša proslavlja svoj 100. rođendan i uvodi revoluciju u staranje o vešu svetskom premijerom: patentiranog* Miele saćastog bubnja, u kojem veš blago klizi na filmu od vode. * Evropski patent: EP 0 935 687
-
2004.
Na sajmu TexCare, Miele predstavlja novu generaciju mašina za pranje-ekstraktora i mašina za sušenje veša sa slobodno programabilnim Profitronic M upravljanjem. Ove mašine sa kapacitetom punjenja od 10 do 20 kg dostupne su u različitim verzijama. Mašine za pranje-ekstaktori i mašine za sušenje veša sa poznatim dizajnom u vidu štita nagrađene su brojnim nagradama za dizajn. WfK* potvrđuje izuzetno blago pranje veša. Posebno je program pranja vunene odeće u kombinaciji sa saćastim bubnjem blag kao i ručno pranje. * WfK – Krefeld Institut za istraživanje rublja.
-
2004-2009.
Savršen usisivač za svako domaćinstvo: bilo da je posebno lak i pokretan, opremljen konvencionalnim funkcijama, snažan ili čak bežični - svaka serija modela poseduje svoj sopstveni šarm.
-
2007.
Miele deterdženti i proizvodi za negu i održavanje uređaja kreiraju sistemsko rešenje, koje zajedno sa našim visokokvalitetnim kućnim aparatima garantuje savršene rezultate svaki put. Proizvodi za negu i deterdženti su savršeno usklađeni sa odgovarajućim uređajima, što osigurava izvanredne rezultate.
Miele predstavlja nove ugradne asortimane i rerne sa funkcijom Vlaga plus. Kombinacija ventilacionih grejača i vlage dovodi do toga da pečenje bude meko i da hleb ima finu hrskavu koricu. Pred toga, svi ugradni kuhinjski uređaji nove Generacije 5000 se međusobno savršeno dopunjuju u pogledu dizajna i jednostavnosti upotrebe.
-
2009.
Za zahtevnije mušterije, kompanija Miele je napravila serije FIRE i ICE - sa završnom obradom površine od titanijuma ili aluminijuma, oivičene hromiranin ili zlatnim trakama. Standardni dizajn svetovi u inoks, Brilliant White Plus i crnoj takođe ostaju ubedljive i atraktivne opcije.
-
-
Godine posle 2010.
-
2010.
Ekonomičniji modeli mašina za pranje veša EcoLine odlikuju se posebnim ekološki bezbednim programima pranja. Istovremeno, oni poseduju jedinstvenu u svetu Eco Feedback funkciju pomoću koje se vrednosti potrošnje mogu saznati u bilo kom trenutku. Na taj način, mušterije koje brinu za životnu sredinu mogu imati direktan uticaj na potrošnju energije.
Na radost osoba koje vole savršenu kafu, izvrstan dizajn i izuzetnu jednostavnost upotrebe, Miele je predstavio svoje prve potpuno automatske samostojeće kafe-aparate. Zahvaljujući kompaktnom dizajnu, za njih ima dovoljno mesta na svakoj radnoj površini. U unutrašnjosti, njihova tehnologija odgovara tehnologiji kod dokazanih ugradnih jedinica.
Sa Miele-ovim "InfoControl Plus" svi kućni aparati su dostupni u isto vreme. Koristeći bežičnu LAN tehnologiju, korisnici mogu da provere status svih uređaja u kući pozivanjem odabranog programa, načina rada ili preostalog vremena ciklusa. Dodatna nova karakteristika je da se uređaji sada mogu daljinski kontrolisati: njihovo uključivanje i isključivanje sa svake lokacije u kući nije problem. Naravno, isključene su funkcije sa sigurnosnim značajem. Shodno tome, nije moguće uključiti ploču za kuvanje ili isključiti frižider putem mobilnog uređaja.
-
2011.
Prvi put u istoriji kompanije, Miele predstavlja sistem za peglanje sa parom uz pomoć „aktivnog“ stola za peglanje. Patentirani 1-2-Lift System, koji omogućava da se sto za peglanje lako preklopi, oduševljava početnike i profesionalce u peglanju, jednako kao i druge karakteristike i odlike koje poseduju samo Miele proizvodi.
Miele fioka za pribor za jelo proslavlja svoju 25. godišnjicu. Ova patentirana, 3D fioka za pribora za jelo može da se podesi po visini, širini i dubini i nudi brojne načine za raspoređivanje čak i velikih, nezgodnih delova pribora za jelo.
-
2012.
Uz novu FlexTouch indukcionu ploču kompanije Miele za kuvanje, sudovi mogu da se stave bilo gde na keramički ekran. Stvarni položaj sudova biće prikazan na displeju u razmeri 1:1. To omogućava jednostavan i intuitivan rad.
As successor to the popular and award-winning S5, the S8 comes under starters' orders. The new premium class of vacuum cleaners offers better cleaning performance, more user convenience and improved energy efficiency – and a whole host of patents and unique features. Even before its launch, the top-of-the-range model receives the coveted 'red dot design award'.
-
2013.
'PureLine' and 'ContourLine' are the names of the two design lines which add a wide range of colours and materials to the new Generation 6000 built-in appliances and give it their own unique profile. New front colours and handles, innovative displays and user interfaces make for customised design and perfect integration with interior designs and furnishings.
All Miele washing machines from the new W1 generation are characterised by an easily surveyed, simple and intuitive user interface. At the same time, they sport new features which simplify laundry care and allow programmes to be tailored to suit individual needs.
Convenient, economical, environmentally friendly and in a uniform design, the new T1 tumble dryers are a perfect match for their washing machine siblings. All models feature heat-pump technology and are at least A+ rated for energy efficiency, if not better.
With its fully integrated dishwashers from the Generation 6000 series, Miele launches the innovative Knock2open feature: Tapping twice on the machine front opens the dishwasher door which is otherwise completely concealed behind a handleless cabinetry front.
-
2014.
The Scout RX1 marks the advent of Miele's first robovac. This new entry to the product range convinces consumers the world over with its navigation system (SmartNavigation), good cleaning performance and the exceptional charge and longevity of its lithium ion rechargeable batteries.
Miele's domestic appliance app is available for the Qivicon Home Base. Miele is a founding partner in the Qivicon connectivity platform which unites brands across industry by offering smart-home applications providing a common technological basis. Owners of Miele domestic appliances are able to activate an application on their Qivicon portal enabling the status of appliances to be queried and machines to be controlled from anywhere.
Miele celebrates 90 years of commercial laundry technology: Since 1924, Miele has been developing and manufacturing commercial machines for laundries. Today, Miele offers its commercial clients a coordinated range of washer-extractors, tumble dryers and flatwork ironers facilitating gentle laundry care, cost-effective machine operation and streamlined workflow processes. Twenty-first century innovations still emanate from the same traditions as the very first machines.
-
2015.
American flair on the European domestic appliance market: With its range cookers, Miele presents XXL models developed for the North American market which are now adding new impetus to markets in Europe and proving a source of great enthusiasm.
Nema više rizika od zagorele hrane i nema potrebe za stalnom prilagođavanju idealne snage zagrevanja u kombinaciji s najboljim mogućim rezultatima: Nove indukcijske ploče za kuvanje sa logotipom TempControl čine prženje posebno znatno jednostavnijom i ležernijom stvari. Ispravnu temperaturu u svakom trenutku održavaju senzori ugrađeni u keramički ekran. TempControl komunicira zajedno sa posudom pogodnom za indukciju.
-
2016
Novim G 6000 EcoFlex mašinama za pranje sudova potrebno je manje od jednog sata ciklusa pranja na A skali energetske efikasnosti, što je potvrđeno od strane TÜV nemačke agencije za testiranje materijala - podvig ostvaren jedino od strane Miele. U Eco programu, mašine za pranje sudova premašuju čak za 20% potebnu najvišu vrednost za A+++ enegrgedski efikasan program. Zahvaljujući novodizajniranim korpama, Miele je dodatno povećao prednost u pogledu fleksibilnosti i dodatnih pogodnosti. Takođe, većina mašina za pranje sudova iz EcoFlex serije su dostupne za WLAN.
Kada su kuhinja i dnevna soba jedna celina, neophodan je dizajn sa jasnim stavom: poželjno puritistički, čistih arhitektonskih linija i bez ručki. Miele je kao odgovor na ovaj trend osmislio ArtLine seriju ugradnih uređaja. Čitava kolekcija je osmišljena bez ručki, besprekorno se uklapa u frontove od nameštaja i tumači koncept apsolutne integracije uređaja na potpuno nov način. Uređaji su u Miele novoj grafitno sivoj, brilijantno beloj i obsidian crnoj boji.
Blizzard CX1- prvi Miele usisivač bez kese. Savršeni rezultati čišćenja, higijensko pražnjenje kontejnera za prašinu, nizak nivo buke i visok kvalitet predstavljaju ovaj uređaj i čine ga jedinstvenim na tržištu.
-
2017
Sa novom Miele Dialog rernom prvi put se primenjuje nova tehnologija u kojoj elektromagnetni talasi deluju na teksturu hrane na inteligentan način. Meso se, na primer, peče ravnomernije, zadržavajući sokove. Riba i povrće zadržavaju svoju finu strukturu, dok testo značajno bolje narasta. Različiti, sveži sastojci za kompletan obrok mogu se zajedno staviti u jednu posudu za rernu i svi su svršeno spremni u isto vreme – i do 70% brže od upotrebe tradicionalnih metoda pripreme hrane.
Sa Scout RX2 Miele ostavlja izuzetan znak na tržištu robot usisivača: Zahvaljujući "Quattro Cleaning Power" četvorostrukom čišćenju, performanse čišćenja su znatno povećane, "3D Smart Navigation" predstavlja još precizniju navigaciju, i dve prednje kamere ne samo da proizvode slike u stereo uređaju koji omogućavaju da se prostor i predmeti vide u 3D formatu, već i model "Home Vision" takođe uživo prenosi sliku prostorije vlasnika robot usisivača na pametni telefon ili tablet.
-
2018
Nove mašine za pranje sudova G 7000 obećava dosad neopisivu slobodu pranja sudova - zahvaljujući AutoDos funkciji i integrisanom PowerDisk-u. Ovakav jedinstveni sistem automatski dozira deterdžent u vidu granula u prahu posebno dizajniran za tu svrhu. Pored toga, nove mašine za pranje sudova mogu se kontrolisati pomoću aplikacije i programirati sa mobilnog uređaja. Korisniku preostaje samo da napuni i isprazni mašinu od sudova i ponekad da zameni sa novim PowerDisk-om. Sve ostalo može se prepustiti mašini. Takođe, korpe i fioka za escajg imaju optimizaciju popunjenosti mašine.
-
2019
Sa Generacijom 7000 Miele obnavlja cekolupan asortiman ugradne tehnike, od rerni i ploča za kuvanje do parnih rerni, ugradnih aparata za kafu do mašina za pranje sudova. Estetski, Generacija 7000 sa četiri nove dizajnerske linije nudi inspiraciju za gotovo svaki stil uređenja enterijera. Dodatna prednost je lakoća kojom novi Miele uređaji pomažu svojim korisnicima da postignu kulinarsku izvrsnost. Tu su i pametni pomoćnici Smart Assistants, uključujući kameru u rerni ili sistem koji sprečava da hrana postane suva. Sa skoro 3000 modela širom sveta, Generacija 7000 ugradnih aparata ujedno predstavlja najveće lansiranje proizvoda u istoriji kompanije do danas.
Miele predstavlja svoj prvi punjivi štapni usisivač u obliku Triflex HX1. Izdvaja se u pogledu odlične usisne snage, vremena rada baterije od 120 minuta, a posebno izuzetne fleksibilnosti kao što je 3 u 1 koncept: PowerUnit, koji se sastoji od motora, punjive baterije i posude za prašinu, može se podesiti za nekoliko sekundi kako bi se adaptirali i prilagodili poslu i ruci - na primer usisavanje ispod nameštaja, usisavanje većig površina ili, u solo režimu, čišćenje stolova ili presvlake.
-